Google Analytics, het zegt je misschien niet heel veel, maar het is en blijft één van de populairste tools om het verkeer op jouw website op te volgen.
Sinds 1 juli 2023 stopt de oude Universal Analytics met het verzamelen van data en introduceert Google zelf Google Analytics 4. Hoewel de tool nog in beta-fase is, zou het de bedoeling zijn om nog meer parameters op te kunnen volgen ten opzichte van de oude versie.
Bij Udesite bieden we rapporteringen aan die maandelijks of wekelijks, de frequentie bepaal je zelf, in jouw mailbox landen. Op die manier kunnen we in gesprek gaan over een aantal zaken.
Voorbeeld-dashboard
Benieuwd naar de rapportering? Klik dan snel even door op de
Doel van de rapportering
Via het dashboard vinden we een aantal belangrijke parameters die ons helpen om een aantal zaken in kaart te brengen:
- Hoeveel bezoekers landen op de website en wat doen ze daar dan juist?
- Werpen bepaalde marketinginspanningen hun vruchten af? Bijvoorbeeld mailings, social media acties, advertised content, ...
- Vanwaar komen bezoekers en welke toestellen gebruiken ze?
- Hoelang blijven bezoekers op onze website?
- ...
Wil je meer weten over deze rapportering? Neem dan gerust contact op.